Monday, November 27, 2023

PROGRAM MOBILISASI SATRIA BACHOK SIRI 3/2023











13 Oktober 2023 | 8.00 Pagi | Tanah Perkuburan Islam Mukim Badak | N21 Dun Pantai Irama
Alhamdulillah..tercapai juga hajat saya nk gotong-royong kubur ahli keluarga saya.Tanah Perkuburan Islam Mukim Tepus dan Tanah Perkuburan Islam Mukim Badak.
Saya juga bakal mendiami penginapan ini kelak.Pagi tadi saya turun sertai Program Gotong-Royong Tanah Perkuburan Islam Mukim Badak.Alhamdullillah tercapai juga hajat saya untuk melesaikan hajat saya sebelum 2023 berlabuh.
Terima kasih SMK Badak,SMK Sri Nipah,Maahad Yaakubiah Nipah, KRT Kemudi ,Masjid An-Nur Mukim Badak,Melawi,RELA Daerah Bachok,MAYC Kawasan Bachok dan Pejabat Belia dan Sukan Daerah Bachok.
Alhamdulillah kehadiran belia dan beliawanis seramai 50 orang yang terlibat.Manakala 100 orang orang kampung sekitar yang hadir.Semoga khidmat bakti hanya Allah sahaja dapat bagi ganjaran untuk kita semua.
Terima kasih Sukarelawan MAYC Kawasan Bachok diwakili oleh Cik Suriani Ramle selaku Penolong Setiausaha MAYC Kawasan Bachok,Fasihah mewakili Srikandi MAYC Kawasan Bachok,Nizam mewakili Satria MAYC Kawasan Bachok.
Terima kasih semua yang terlibat.


 

No comments:

Post a Comment