Monday, November 27, 2023

MESYUARAT HARI SUKAN NEGARA PERINGKAT DAERAH BACHOK BIL.1/2023



3 Oktober 2023 | 3.00 Petang | Mesyuarat Hari Sukan Negara Peringkat Daerah Bachok Bil.1/2023 | Pejabat Belia dan Sukan Daerah Bachok
Saya hadir Mesyuarat Hari Sukan Negara Peringkat Daerah Bachok Bil.1/2023 di Pejabat Belia dan Sukan Daerah Bachok mewakili MAYC Kawasan Bachok.Beberapa perbincangan dibuat untuk penyelarasan tugasan HSN Bachok 2023.
Saya mendapati Bachok perlukan ada perubahan darisegi melahirkan saf kepimpinan baru di Bachok.Insya Allah HSN Bachok bakal diadakan di Dataran Perahu dikendalikan secara bersama Pejabat Belia dan Sukan Daerah Bachok, Majlis Belia Jajahan Bachok dan MAYC Kawasan Bachok.
Delegasi Majlis Belia Jajahan Bachok yang sertai mesyuarat kali ini diwakili oleh Puan Suryani Razali selaku Setiausaha Majlis Belia Jajahan Bachok dan Fasihah Mat Pa mewakili Biro Srikandi MAYC Kawasan Bachok.
Terima kasih Encik Noorazihan bin Jusoh selaku Penolong Pegawai Pejabat Belia dan Sukan Daerah Bachok dan Encik Abdul Aziz bin Noor selaku Pembantu Belia dan Sukan Pejabat Belia dan Sukan Daerah Bachok.

 

No comments:

Post a Comment