Tuesday, November 28, 2023

KEJOHANAN KUDA LASAK PERINGKAT NEGERI KELANTAN 2023 DI KUALA PERTANG -PART 3


Terima kasih sahabat seperjuangan saya dalam kuda lasak.Saudara Fuad Hashim merupakan penunggang utama State Terengganu Endurance Team (STET).

Tadi saya sempat bertemu beliau,,beliau tnya saya,,bila nak naik kuda semula di Trek Lembah Bidong.Insya Allah sahabat.Ada ruang nanti saya cuba beli seekor stallion arabian untuk saya ride kembali dalam dunia kuda lasak.

Saudara Fuad ada bantu saya juga dalam trek untuk menamatkan saingan dalam 80km pada 2012.Inilah kami tetap bersahabat dalam perjuangan kuda lasak di Malaysia.

2018 saya naik sekejap di Gunong tanpa training rider and horse.2018 saya tidak dapat meneruskan loap seterusnya kerana kurang stamina apabila sekian lama tidak naik kuda.

Insya Allah ada ruang dan masa saya cuba kembali beraksi di Arena Kuda Lasak Kebangsaan.

#AFY #KudaLasakKelantan #PENKB #Hobi #KitaGalasBersama #KelantanNegeriKuTercinta

 

No comments:

Post a Comment