Wednesday, November 29, 2023

MAJLIS PERKAHWINAN ADI DAN AISYAH

 


11 November 2023 | Hijera GlassHouse | Chendering Kuala Terengganu | Majlis Perkahwinan Adi dan Aisyah | 3.20 Petang

Selesai pelepasan joyride otai kuda kelantan,saya bermusafir seketika untuk menyelesaikan beberapa urusan di Negeri Terengganu DarulIman.

Alhamdulillah selesai urusan di Bandar Kuala Terengganu.Saya singgah sekejap untuk hadir Majlis Perkahwinan sahabat saya Adi bersama pasangannya (Aisyah).

Adi merupakan sahabat seperjuangan saya semasa saya galas tanggungjawab sebagai NYDP Majlis Perwakilan Pelajar University College Bestari - UCB penggal 2017-2018.Tahniah dan Selamat Pengantin Baru untuk Adi dan Aisyah.

Turun bersama juga Saudara Asyraf selaku Mantan Exco Majlis Perwakilan Pelajar University College Bestari - UCB penggal 2017-2018 dan Wan Yoe.

#AFY #KitaGalasBersama #SelamatPengantinBaru #AlumniMajlisPerwakilanPelajarUniversitiCollegeBestariPenggal20172018 #AlumniUniversityCollegeBestari #AlumniUCB #Terengganu #Chendering

No comments:

Post a Comment