Tuesday, January 16, 2024

ZIARAH PENASIHAT KELAB EKUIN UCB SIRI 1/2024


13 JANUARI 2024 | N06 DUN PERMAISURI | P34 PARLIMEN SETIU

Saya singgah sekejap di University College Bestari - UCB tempat saya menimba ilmu 2016-2018.Kali ini saya turun ziarah Tengku Ahmad Sallahuden merupakan Penasihat Kelab Ekuin UCB.

Semasa saya pegang tanggungjawab sebagai NYDP Majlis Perwakilan Pelajar University College Bestari - UCB dan YDP GPMS Cawangan Khas UC Bestari,kami bekerjasama menganjurkan Kejohanan Futsal Mahasiswa di N07 Dun Langkap bekerjasama dengan KTB dan beberapa sokongan lain.

Saya diberi penerangan tentang Alumni University College Bestari - UCB dan dipelawa untuk sambung pengajian di peringkat master.

Insya Allah ada masa dan ruang kita ketemu lagi.

Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan tempat menimba ilmu.

#AFY #AlumniUCB #UCB #MantanNYDPMPPUCB20172018 

 

No comments:

Post a Comment