Tuesday, January 16, 2024

ZIARAH ALUMNI UCB SIRI 1/2024


13 JANUARI 2024 | N07 DUN LANGKAP | P34 PARLIMEN SETIU

Usai urusan hakiki di Negeri Terengganu.Saya ambil ruang masa untuk turun Ziarah Alumni University College Bestari - UCB.Saya panggil beliau panggilan "KAK CIK PERMATA UCB".Beliau pernah galas tanggungjawab sebagai pemegang jawatan Persatuan Mahasiswa Negeri Terengganu Cawangan UCB ketika itu saya diberi mandat sebagai NYDP Majlis Perwakilan Pelajar University College Bestari - UCB penggal 2017-2018.

Beliau juga banyak bantu saya darisegi pengurusan akar umbi demi menjayakan program sumbangan kepada gelandangan di Kuala Lumpur dibawah kendalian kami.

Semoga ikatan ukhuwah Alumni UCB tetap bersama.Insya Allah tidak lama lagi saya Welcome To The Club untuk bina masjid.

#KitaCaraKita #AFY #MantanNYDPMPPUCB20172018 #AlumniUCB

 

No comments:

Post a Comment