Saturday, March 2, 2024

PENYERAHAN SUMBANGAN PERALATAN SUKAN BOLA SEPAK UNTUK MAHASISWA UNIVERSITY COLLEGE BESTARI-UCB 2024 MEWAKILI YB MENTERI BELIA DAN SUKAN MALAYSIA


28 JANUARI 2024 | 3.30 PETANG

Saya menyerahkan sumbangan bola sepak untuk kegunaan mahasiswa/mahasiswi University College Bestari - UCB melalui HEPA University College Bestari - UCB.

Penyerahan tersebut saya serah kepada wakil Majlis Perwakilan Pelajar University College Bestari - UCB.Saya selaku Mantan NYDP Mppucbestariofficial penggal 2017-2018 mengharapkan Majlis Perwakilan Pelajar terus aktif dan kerjasama bawa suara mahasiswa dalam kampus.

Selain bersuara perlu melaksanakan sekadar yang termampu.Insya Allah saya ucapkan selamat mengadakan Pilihanraya Kampus pada bulan Febuari/Mac 2024 ini.

Terima kasih YB Hannah Yeoh selaku Menteri Belia dan Sukan Malaysia atas sokongan sumbangan bola sepak ini.Terima kasih Umbro.

Terima kasih Encik Kay selaku Penasihat 1 Kelab Ekuin University College Bestari - UCB juga turun bersama.Turun bersama saya juga Encik Mohammad Sharul Iman Bin Saebon selaku EXCO Persatuan Ekuestrian Negeri Kelantan (Baru).

#AFY #AlumniUCB #AlumniMPPUCB20172018

 

No comments:

Post a Comment