Wednesday, August 28, 2024

TAHNIAH YB AZMAWI FIKRI ADUN NENGGIRI YANG BAHARU


Saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah untuk YB Azmawi Fikri yang telah berjaya merampas kembali N43 Dun Nenggiri dan telah diberi mandat sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) N43 Dun Nenggiri.

Beliau merupakan Naib Presiden Gerakan Belia 4B Malaysia,Pengerusi Gerakan Belia 4B Negeri Kelantan dan YDP Majlis Belia Jajahan Gua Musang.

"Pertubuhan Belia" merupakan kilang melahirkan pemimpin masa depan negara.

Terima kasih Rakyat Dun Nenggiri telah memberi kepercayaan kepada pemimpin belia sebagai pemimpin berkhidmat untuk rakyat.Kami tahu denyut nadi rakyat bermula daripada bawah.

Bak kata Kanda YB Dr Akmal Saleh,sampai bila adik2 mahasiswa nak duduk di luar bidang politik,jikalau asyik-asyik sebut "Politik itu Kotor".Politik itu tidak kotor,yang kotor tu "Player Politik" tersebut.

Jadi seorang pemimpin ni bukan mudah dan bukan senang sepertimana sebut perkataan A,B,C.Apa-apa pun saya ucapkan tahniah kepada kanda YB Azmawi Fikri yang juga Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Kelantan.

Selamat Berkhidmat Yang Berhormat Azmawi Fikri untuk rakyat N43 Dun Nenggiri.Rakyat perlukan kita sebagai "Jambatan" untuk berkhidmat demi kesejahteraan bersama.

Solluallaik
Ahmad Faris Bin Yusof
Pengerusi
MAYC Kawasan Bachok



 

No comments:

Post a Comment