Saturday, July 20, 2024

PERUMAHAN BELIA MAMPU MILIK DIPERLUKAN DI KELANTAN


20 JULAI 2024

Apabila sampai di Gua Musang.Singgah beli makanan di Bandar Gua Musang.Kemudian ada tengok gerai jual tokoyaki.

Beliawanis Jerek Dun Nenggiri yang buat bisnes tokoyaki.Sambil menunggu tokoyaki masak.Beliawanis tersebut suarakan tentang permohonan rumah PPR.Saya sarankan kepada beliau agar bertemu terus dengan Yang Berhormat.

Kesimpulan disini,golongan belia dan beliawanis di Kelantan perlukan rumah mampu milik yang kami perjuangkan semasa persidangan Parlimen Belia Penggal 2017-2018.

Saya harapkan pihak Kerajaan Persekutuan menitik beratkan pembangunan tempat berteduh untuk rakyat di Kelantan yang baru bermula bina keluarga.

Insya Allah saya doakan agar Rakyat Dun Nenggiri ada pilihan tersendiri untuk bagi mandat Wakil Rakyat Dun Nenggiri pada 17 Ogos 2024 kelak.

 #N43DunNenggiri #GuaMusang

 

No comments:

Post a Comment