Monday, July 8, 2024

BERTEMU PEMIMPIN KELAB BELIA KALA STAR GUA MUSANG




03062024
Sebelum saya bertolak pulang ke Kuala Lumpur.Saya singgah di Gua Musang.Kali ini saya bertemu Saudara Mokhtar merupakan Mantan Pengerusi Kelab Belia Kala Star Dun Nenggiri.
Kelab Belia Kala Star juga merupakan dibawah Ahli Gabungan MAYC satu ketika dahulu.Insya Allah jikalau saya diberi mandat di kerusi panas MAYC Kebangsaan,perkara utama sekali saya ingin bertemu kesemua Ahli Gabungan MAYC Kawasan di peringkat akar umbi sepanjang penggal tersebut di Seluruh Malaysia.Insya Allah perkara utama saya titik beratkan darisegi "Maklumat Yang Kena Diberi-MYKD".
Ini merupakan tanggungjawab semua pemimpin yang memegang jawatan setiap Pertubuhan Belia di Malaysia.Doakan saya agar dipermudahkan urusan perjuangan dalam pertubuhan belia sebelum bersara pada 2026.
Sukarno berkata,"Berikan saya 10 orang pemuda untuk goncang dunia".


 

No comments:

Post a Comment